luni, 16 noiembrie 2009

Bine ati venit in mica parte a universului meu

Pentru orice acţiune/faptă/gînd pe care ni le asumăm avem libertatea de a alege. Alegem sa facem sau nu ceva. Dar cel mai bine este sa facem ceva. Pentru noi în primul rand. Sa găsim acel ceva care ne înaltă numai gandindu-ne la el.

Poate fi ceva banal, ceva măreţ, îl putem găsi în cele mai mărunte locuri sau în cele mai însemnate, nu ştim niciodată ce ne va trezi din amorteala in care trăim. Dar odată găsit, ar fi bine sa nu-i mai dăm drumul...pasiunea.

Asa s-a nascut una dintre pasiunile mele - fitnessul. Asa s-au nascut si relaţii stranse, prin fitness. Asa am cunoscut oameni interesanţi pe care sper sa-i pastrez alături cat mai mult (spun cat mai mult pentru a limita universul temporal). M-au ajutat, m-au sfatuit, m-au ascultat fara sa aiba ceva de castigat.

In acelaşi spirit imi propun sa ajut si eu la randul meu cu un gand bun, cu sfaturi din experienţa proprie in ceea ce priveşte sutele de ore petrecute in săli pentru a contracara nişte efecte vizibile (sa nu vorbim despre cele care nu se vad) ale unor tratamente hormonale inutile date de somitati in domeniu. Asa castig. E o lupta grea, dar nu-mi pasa. Acum ajut la randul meu.



Postez maine despre fitness boot camp.



Noapte buna si...credeti.

3 comentarii:

  1. Buna seara si felicitari pentru subiect!!!
    Asteptam de EXTREM de mult timp o asemenea tema, as spune cam de cand m-am nascut!!
    Pentru inceput, as avea o intrebare: acest tip de exercitii se poate efectua si in timp ce esti la volan, bei o bere si mananci, sa spunem, un muschiulet de porc?? Bineinteles, in timp ce asculti AC/DC!!
    Multumesc anticipat pentru raspuns si 'succesuri' in activitate!!

    Cu aceeasi dragoste,

    Fratele

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))haha chiar am ascultat AC/DC la ora de luni si a iesit foarte frumos:)
    Eu as scoate berea, as lasa muschiuletu si as fi atenta la semnele de circulatie mai intai.
    Independent de aceste activitati poti practica si fitness boot camp :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si inca ceva: si eu te iubesc foarte mult si ma bucur ca ma faci din nou matusa :)

    Surioara mai mica :)

    RăspundețiȘtergere